Hledej
RozměrPoužitíVýrobceDezénŘadit dle
/ -

MICHELIN 130/70-13 63P City Grip R TL

Značka: MICHELIN

Použití: SCOOTER

Kód: 487598

MICHELIN 130/70-13 63P City Grip R TL

Městská džungle přichystala na každého jezdce mnoho nepříjemných překvapení. Micheli vyvinul pneumatiku City Grip tak, aby bylo mnohem …


Skladem:ANO
Cena:1 285,05 Kč včetně DPH
 cena bez DPH: 1 062,02 Kč
MICHELIN 130/70-13 63P City Grip R TL
Popis produktu
Městská džungle přichystala na každého jezdce mnoho nepříjemných překvapení. Micheli vyvinul pneumatiku City Grip tak, aby bylo mnohem snažší jim čelit. Celkem 25 rozměrů pneumatiky s vynikající přilnavostí si najde srdce každého. Pneumatika byla vyvinuta s ohledem na hlavní požadavky zákazníků a to zejména na optimální přilnavost i na kluzkém povrchu (například tramvajové koleje, bílé nátěry značení silnic, znečištěný povrch). Michelin City Grip zaručuje také neutrální chování a dobrou kontrolu motocyklu, univerzálnost použití za jakéhokoliv počasí, tedy přilnavost za mokra i chladu, vysokou odolnost proti poškození v městských výmolech a také životnost z hlediska vysokého km výkonu. Jedná se o první skutrovou pneu Michelin s lamelami. Struktura dezénu je přímou odpovědí na požadavky zákazníků. Lamelová technologie Michelin PST slouží pro maximální možnou přilnavost na mokrém a kluzkém povrchu. Zvyšující se podíl negativního dezénu (drážek a lamel) v rameni pneu pro optimalní poměr přilnavosti na mokru a vysoké životnosti. Proměnlivá hlobka dezénu pro max. km výkon a pravidelné opotřebení. Důkazem kvality nové pneumatiky je, že si ji vybral výrobce Piaggio pro svůj nejprodávanější model MP3. U této skútrové pneu Michelin poprvé použil technologii PST – lamely v dezénu. Nové lamely narušují vodní film a zlepšují přilnavost na kluzkém povrchu. Lamely mají stejnou hloubku jako drážky profilu, takže fungují až do úplného opotřebení pneumatiky. Množství lamel, které jsou v kontaku s vozokou se mění s úhlem náklonu motocyklu – při naklonění v zatáčce je jich v záběru více, takže zvyšují bezpečnost při projíždění zatáček. S cílem dosáhnout rovnoměrného opotřebení pneu je hloubka dezénu ve středu běhounu největší, protože zde dochází k největšímu opotřebení. Tímto je optimalizována životnost pneu a jízdní vlastnosti jsou garantovány až do úplného opotřebení. Struktura dezénu je navržena pro dosažení maximálního kilometrového výkonu a proto se doporučuje dodržet specifický směr otáčení přední i zadní pneu. U nové pneumatiky Michelin City Grip byla zachována základní architektura pneumatiky Michelin Gold Standard, aby se zachovaly výborné jízdní výkony a ovladatelnost této oblíbené pneumatiky, která se objevuje v prvovýbavě o výrobců, jako Piaggio, Yamaha nebo Peugeot. Ve srovnání s pneumatikou Michelin Gold Standard má nový Michelin City Grip jiné provedení konstrukce v oblasti patky. Jízda ve městě totiž znamená pohyb po nejrůznějších površích, které často kladou vysoké nároky jak na motocykl, tak na pneumatiku (dlážděné ulice, “kočičí hlavy” apod.). Z tohoto důvodu mají zadní pneumatiky Michelin City Grip tužší konstrukci v oblasti patky, které bylo dosaženo optimálním umístěním pláten kostry.