Hledej
RozměrPoužitíVýrobceDezénŘadit dle
/ -

BRIDGESTONE 200/55R17 78V TL R11 MED

Značka: BRIDGESTONE

Použití:

Kód: 10536

BRIDGESTONE 200/55R17 78V TL R11 MED

Pneumatika Battlax Racing R11 poskytne jezdcům na supersportovních a hypersportovních motocyklech potřebnou jistotu k vylepšování svých …


Skladem:NE
Cena:6 033,13 Kč včetně DPH
 cena bez DPH: 4 986,06 Kč
BRIDGESTONE 200/55R17 78V TL R11  MED
Popis produktu
Pneumatika Battlax Racing R11 poskytne jezdcům na supersportovních a hypersportovních motocyklech potřebnou jistotu k vylepšování svých časů na kolo při jízdě na závodním okruhu. Pneumatika R11 disponuje pozoruhodnou kombinací technologií Bridgestone, zdokonalovaných v motocyklových závodech nejvyšší úrovně, s vyspělou novou směsí a konstrukcí. Díky tomu poskytuje nejvyšší úroveň jízdních vlastností v segmentu závodních pneumatik s drážkovaným dezénem. A to všechno bez kompromisů z hlediska závodní DNA značky Bridgestone. Bridgestone při vývoji pneumatiky R11 stanovil jako měřítko aktuální pneumatiku Battlax Racing R10 a zaměřil se na vylepšení zpětné vazby pro jezdce z hlediska kontaktu pneumatiky s povrchem vozovky. Základem konstrukce přední pneumatiky R11 je nový variabilní bezešvý ocelový nárazník V-MSB (Variable Mono-Spiral Belt), který vytváří vyšší tlak v oblasti styčné plochy a dokáže přenášet vyšší síly při průjezdu zatáčkou. Jezdec může využívat vyšší úroveň adheze a vjíždět do zatáček vyššími rychlostmi. Lepší pocit kontaktu s vozovkou mu přitom dodá ještě větší pocit jistoty. V konstrukci zadní pneumatiky nalézá uplatnění přídavný nárazníkový pás GP, který se osvědčil v závodních pneumatikách Bridgestone V02 s hladkým dezénem, umístěný nad ocelovým nárazníkem V-MSB s optimalizovanou schopností deformace. Výsledkem je zadní pneumatika s vyšší schopností přenášet spolehlivě hnací sílu na vozovku, konzistentními výkony v průběhu celé životnosti a vyšší úrovní adheze ve všech fázích jízdy. Co se týče dezénu běhounu, podrobili inženýři společnosti Bridgestone analýze nejprve úhel oděru při zrychlení a deformace při brzdění a průjezdu zatáčkou. To jim umožnilo vyvinout pro pneumatiku R11 inovativní rozmístění drážek, které se vyznačuje maximální tuhostí při průjezdu zatáčkou a maximálním kontaktem s povrchem vozovky ve fázi akcelerace, a to vše při zajištění optimální deformace pro lepší časy během zahřívací fáze.